Tego jeszcze nie widziałeś. Genialne filmiki! Przewoźnicy tak pokazują w sieci, że są gotowi na powrót! Jest też akcent polski
Lotniczy świat owładnęła akcja #DontRushChallenge. W jej ramach personel pokładowy różnych linii lotniczych zamieszcza w sieci zabawne klipy. Muzyka pozostanie Ci w głowie na długo. W tej akcji nie mogło zabraknąć też filmu naszego polskiego przewoźnika.
Na czym polega #DontRushChallenge? Do utworu Don’t Rush duetu rapowego Young T i Bugsey z Wielkiej Brytanii stewardesy, piloci i personel naziemny z kilku linii lotniczych z całego świata montują nagranie. Kolejne osoby nagrywają krótkie filmiki, na których podglądamy ich w domowych warunkach (w ramach akcji #stayhome), a za chwilę dzięki małemu zabiegowi widzimy ich już w profesjonalnym stroju gotowych do pracy. Zakończenie jednego klipu ma być początkiem klipu dla kolejnej osoby. Efekt jest ciekawy i widać, że każda osoba świetnie się przy tym bawi.
Zobaczcie jak wyzwaniu sprostali pracownicy różnych przewoźników:
- PLL LOT
2. KLM
3. AIR AUSTRAL
4. Delta Flight
5. Air Astana
6. Air Canada
7. Emirates
8. Brussels Airlines
9. easyJet France
10. Transavia France
źródło: tanie-loty.com.pl