AktualnościNowości

Tego jeszcze nie widziałeś. Genialne filmiki! Przewoźnicy tak pokazują w sieci, że są gotowi na powrót! Jest też akcent polski

Lotniczy świat owładnęła akcja #DontRushChallenge. W jej ramach personel pokładowy różnych linii lotniczych zamieszcza w sieci zabawne klipy. Muzyka pozostanie Ci w głowie na długo. W tej akcji nie mogło zabraknąć też filmu naszego polskiego przewoźnika.

Na czym polega #DontRushChallenge? Do utworu Don’t Rush duetu rapowego Young T i Bugsey z Wielkiej Brytanii stewardesy, piloci i personel naziemny z kilku linii lotniczych z całego świata montują nagranie. Kolejne osoby nagrywają krótkie filmiki, na których podglądamy ich w domowych warunkach (w ramach akcji #stayhome), a za chwilę dzięki małemu zabiegowi widzimy ich już w profesjonalnym stroju gotowych do pracy. Zakończenie jednego klipu ma być początkiem klipu dla kolejnej osoby. Efekt jest ciekawy i widać, że każda osoba świetnie się przy tym bawi.

Zobaczcie jak wyzwaniu sprostali pracownicy różnych przewoźników:

  1. PLL LOT

2. KLM

3. AIR AUSTRAL

4. Delta Flight

5. Air Astana

6. Air Canada

7. Emirates

8. Brussels Airlines

9. easyJet France

10. Transavia France

źródło: tanie-loty.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *