LOT chwali się świetnymi wynikami! Które trasy sprzedają się najlepiej?
Niemal 200 tysięcy pasażerów kupiło już bilety na zagraniczne połączenia LOT, w tym zdecydowana większość na wakacyjne trasy narodowego przewoźnika – informuje biuro prasowe przewoźnika.
LOT wznowił międzynarodowe połączenia na początku lipca, zdecydowanie główny nacisk kładąc na połączenia wakacyjne. Przypomnijmy, że w ramach akcji #LOTnaWakacje linia uruchomiła ponad 100 połączeń do letnich kurortów z 10 polskich lotnisk. I choć nie obyło się bez drobnego falstartu, loty są realizowane bez większych problemów. Przewoźnik pochwalił się właśnie sprzedażą biletów i jest z niej bardzo zadowolony – linia informuje, że bilety na wakacyjne trasy kupiło już prawie 200 tys. osób.
– Od ogłoszenia programu sprzedaliśmy już blisko 200 tys. biletów i każdego dnia wzrasta poziom wypełnienia naszych samolotów. Ze względu na duże zainteresowanie pasażerów planujemy rozwijać wakacyjną ofertę również w kolejnych miesiącach – mówi Rafał Milczarski, prezes LOT.
Linia informuje też, które wakacyjne kierunki sprzedają się najlepiej. Są to połączenia do Barcelony, bułgarskiego Burgas, na Majorkę, a także greckie wyspy – Korfu, Zakintos i Rodos. Popularnością cieszą się też chorwackie kurorty, czyli Split i Dubrownik.
– Ze względu na coraz większe zainteresowanie podróżami zagranicę stale analizujemy potencjał uruchamiania nowych tras, i uzupełniania częstotliwości już obsługiwanych połączeń. Musimy jednak pamiętać, że sytuacja pandemiczna w poszczególnych krajach dynamicznie się zmienia. Bezpieczeństwo naszych pasażerów i załóg jest najwyższym priorytetem, dlatego elastycznie dostosowujemy ofertę połączeń do zmieniających się obostrzeń i regulacji. O wszelkich zmianach informujemy naszych pasażerów na bieżąco – dodaje Rafał Milczarski.
Musimy jednak pamiętać o tym, że LOT znajduje się w kiepskiej sytuacji finansowej i najpewniej będzie zmuszony aplikować wkrótce o pomoc publiczną. Dobre wyniki sprzedaży zapewne nie poprawią kondycji przewoźnika, gdyż patrząc na ceny biletów wyraźnie widzimy, że przewoźnik stara się stymulować rynek, sprzedając bilety „po kosztach”.
źródło: fly4free.pl