AktualnościNowości

Efekty specjalne? Nic z tych rzeczy! Emirates NAPRAWDĘ postawił kobietę na szczycie Burj Khalifa

Ani efekty specjalne ani żadne sztuczki filmowców – w najnowszej reklamie Emirates naprawdę możecie zobaczyć stewardesę tej linii stojącą na „szczycie świata”. Przewoźnik zdecydował się bowiem nakręcić wideo promujące wznowienie połączeń do Wielkiej Brytanii na szczycie Burj Khalifa.

Najnowsza reklama Emirates na pewno na długo pozostanie jedną z najbardziej niezwykłych wśród linii lotniczych. I choć przyzwyczailiśmy się, że w ZEA rzeczy spektakularne i z rozmachem są pewnego rodzaju codziennością, to ten pomysł naprawdę robi wrażenie.

Reklama powstała z okazji przywrócenia połączeń między Dubajem a Londynem. Przez większość krótkiego wideo, na ekranie nie dzieje się nic spektakularnego. Ot, stewardesa ubrana w charakterystyczny mundur Emirates, przekłada kolejne kartki z napisami informując o przeniesieniu ZEA do grupy pomarańczowych krajów przez brytyjski rząd.

Dopiero pod koniec, gdy kadr się zmienia, a kamera odjeżdża ukazując szerszą perspektywę, widzimy, że kobieta stoi na szczycie Burj Khalifa – najwyższego budynku świata.

Od czasu premiery wszyscy byli jednak przekonani, że ten efekt powstał przy pomocy zdolnej ekipy, CGI, green screenów i innych tego typu komputerowych sztuczek. Tymczasem okazuje się, że Emirates naprawdę postawiło kobietę na szczycie Burj Khalifa.

– Zawsze staramy się rzucić wyzwanie normom i przekraczać granice. Robimy to codziennie poprzez nasze innowacyjne usługi, nasz najlepszy w swojej klasie produkt i oczywiście poprzez naszą reklamę. Spokój i pewność siebie personelu pokładowego, który widzisz w reklamie, jest ucieleśnieniem pracowników „pierwszej linii”, obsługującego podróżnych i zapewniających im bezpieczeństwo – komentuje Tim Clark, prezes Emirates. – Jesteśmy dumni, że należymy do nielicznych uprzywilejowanych, którym pozwolono kręcić na szczycie Burj Khalifa, a jeszcze bardziej dumni, że możemy w ten sposób zaprezentować nasze piękne miasto, Dubaj – dodał.

Główna bohaterka to Nicole Smith-Ludvik – podróżniczka, poszukiwaczka przygód, wielbicielka adrenaliny, a przede wszystkim instruktorka skoków spadochronowych.

To bez wątpienia jeden z najbardziej niesamowitych i ekscytujących wyczynów kaskaderskich, jakich dokonałam. Wielkie pozdrowienia dla Emirates za ich kreatywny pomysł marketingowy! Bycie częścią zespołu było przyjemnością – skomentowała sprawę sama zainteresowana.

Żeby udowodnić, że wideo nie powstało jedynie przy pomocy efektów specjalnych, Emirates opublikował także materiał z samego kręcenia reklamy.

źródło: fly4free.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *