Agora chce wyjaśnień od Brussels Airlines w sprawie nowego logo linii. „Są niemal identyczne”
– Porównanie logotypu Gazeta.pl i nowego znaku Brussels Airlies nie pozostawia wątpliwości, że elementy graficzne są niemal identyczne – mówi Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory. Spółka zwróciła się już do przewoźnika o wyjaśnienia w tej sprawie.
Chodzi o nowe logo linii Brussels Airlines, które w warstwie wizualnej jest bliźniaczo podobne do logo, które od 2015 roku używa portal Gazeta.pl. Po kilku dniach Agora, czyli wydawca portalu, przesłał nam odpowiedzi na nasze pytania w tej sprawie
– Porównanie logotypu Gazeta.pl i nowego znaku Brussels Airlines nie pozostawia wątpliwości, że elementy graficzne są niemal identyczne. Analizujemy tę sytuację, skontaktowaliśmy się już z drugą stroną i czekamy na odpowiedź. Mamy nadzieję na szybkie i polubowne rozwiązanie tej sprawy – komentuje Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory.
„Jednocześnie dzisiaj głos na ten temat zabrała redakcja Gazeta.pl, w komentarzach na Facebooku przedstawiając się liniom lotniczym oraz internautom pod hasłem #LogoTwins” – czytamy w komunikacie.


Tak prezentują się logotypy Gazeta.pl i Brussels Airlines, zestawione obok siebie. Podobne?
źródło: fly4free.pl