Tego jeszcze nie grali. Teraz w Lidlu kupimy też wycieczki zagraniczne !
o tego, że sieci handlowe coraz bardziej poszerzają swoją ofertę zdążyliśmy już przywyknąć. Gramofony, suknie balowe, kołpaki to elementy sklepowych krajobrazów, które przestały nas już dziwić. Biedronka niedawno otworzyła nawet swoje własne bistro. Wszystko to jednak pikuś w porównaniu z najnowszym pomysłem Lidla. Niemiecka sieć uznała, że zacznie wysyłać nas na wakacje.
„Kochanie w jakim biurze podróży wykupiliśmy naszą wycieczkę?” „W Lidlu, kochanie”. Już za niedługo rozmowy o takiej treści mogą zagościć w polskich domach. Jedna z największych sieci handlowych nad Wisłą zamierza bowiem wejść w rynek turystyczny. Lidl planuje stworzyć własne centrum sprzedaży i uruchomić współpracę z kilkoma biurami, które będą przygotowywały dedykowane wycieczki. Właściwymi organizatorami będą więc Volare Travel, Rainbow, Prestige Tours i Unique Moments.