Wizz Air się chwali: pieniądze za odwołany lot oddajemy w 7 dni!
“Landrynka” chwali się, że po kilku miesiącach od wprowadzenia automatycznego systemu zwrotu środków, 95 procent żądań zwrotu pieniędzy za odwołane loty jest realizowanych zaledwie w ciągu tygodnia!
Masowo odwoływane tysiące lotów i problemy z odzyskaniem pieniędzy od przewoźników to jeden z głównych tematów ubiegłego roku dla pasażerów. Klienci linii lotniczych miesiącami bezskutecznie domagali się zwrotu pieniędzy, linie lotnicze mniej lub bardziej subtelnie próbowały zaś migać się od swoich obowiązków, często wskazując na to, że natychmiastowa wypłata wszystkich środków sprawi, że niektóre linie po prostu zbankrutują. Wśród linii lotniczych niewiele było pozytywnych przykładów, a jednym z nich z pewnością był Wizz Air. Oczywiście, nie zawsze było kolorowo, ale choćby na tle Ryanaira “landrynka” wykazywała się znacznie większą dbałością o terminowy zwrot pieniędzy. I teraz postanowiła się tym pochwalić.
W przesłanym przez przewoźnika komunikacie prasowym czytamy, że odkąd w maju 2020 roku linia wprowadziła automatyczny system zwrotu środków za odwołane loty, zanotowała bardzo dobre rezultaty. Najważniejszy efekt? 95 procent pasażerów miało według Wizz Aira otrzymać swoje pieniądze w tydzień od zażądania zwrotu. A jak podsumowuje Wizz Air – w 2020 roku liczba wniosków o zwrot pieniędzy wzrosła w stosunku do 2019 roku aż o 3000 procent!
„Zautomatyzowanie procesu zwrotów oznacza, że pasażerom, których loty zostały odwołane, Wizz Air, w oparciu o opcję wybraną przez klienta, automatycznie zwraca 120% wartości pierwotnej ceny w postaci punktów, oferuje możliwość otrzymania 100% zwrotu gotówki tą samą metodą, którą dokonano płatności lub bezpłatną zmianę rezerwacji. Pasażerowie mogą w łatwy sposób zawnioskować o zwrot środków – jednym kliknięciem na swoim koncie Wizz Air na wizzair.com lub klikając w link otrzymany w wiadomości email” – czytamy w komunikacie prasowym.
źródło: fly4free.pl