Zmiana rezerwacji lub zwrot biletu w PLL LOT: sprawdzamy dla was dostępne możliwości

Kilka godzin temu zarząd PLL LOT ogłosił, że samoloty polskiego przewoźnika pozostaną uziemione dla lotów pasażerskich przynajmniej do 31 maja 2020 r. Jednocześnie pojawiło się więcej możliwości elastycznej zmiany swojej rezerwacji – w tym takich, które są korzystne dla podróżnych.

W związku z przedłużającym się zawieszeniem lotów PLL LOT stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów – ułatwiając zmianę rezerwacji. Przyjrzyjmy się, jakie macie możliwości, jeżeli posiadacie bilet, a wasz lot został odwołany lub nie możecie/nie chcecie w najbliższym czasie udać się w podróż.

Zmiana rezerwacji:

Pierwszą możliwością jest dokonanie zmiany terminu waszej rezerwacji:

  • podróż możecie przesunąć maksymalnie o rok do przodu od pierwotnej daty wylotu;
  • dodatkowo otrzymacie kod zniżkowy o wartości 30% od wartości taryfy na kolejne podróże;
  • zmiana jest możliwa pod warunkiem zachowania tej samej trasy i klasy rezerwacyjnej;
  • jeżeli oryginalnie zakupiona taryfa nie jest dostępna, konieczne będzie uregulowanie różnicy wynikającej z nowej taryfy.

Jak dokonać zmiany? Możecie zrobić to za pośrednictwem Contact Center LOTu, za pośrednictwem wiadomości Messenger na Facebooku (te kanały mogą być przeciążone) lub za pomocą formularza online >>

Uwaga: bezpłatnie możliwa jest tylko jedna zmiana. 

Elastyczna zmiana trasy podróży:

Bilet na odwołany lot możecie zamienić także na przelot na zupełnie innej trasie, zmieniając przy tym termin podróży. W przypadku, gdy nowy bilet będzie droższy od pierwotnie zakupionego, będziecie zobowiązani do uiszczenia różnicy w cenie, jednocześnie PLL LOT od należnej opłaty odejmie 200 PLN (dotyczy wartości taryfy). 

Tutaj analogicznie na zgłoszenie zmiany terminu macie rok od momentu zakupu oryginalnego biletu, a podróż możecie przesunąć maksymalnie o rok od pierwotnej daty wylotu.

Voucher o wartości pierwotnego biletu:

Możecie skorzystać również z opcji na otrzymanie vouchera na kolejną rezerwację. Jego wartość będzie równa kwocie, którą uiściliście za oryginalną rezerwację. Będzie on ważny przez rok od momentu otrzymania, istnieje również możliwość przekazania go innej osobie.

A co w przypadku, gdy nie zadowala was żadna z powyższych opcji? Wciąż możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet – zwracana będzie cała jego wartość. Najlepiej dokonać tego za pośrednictwem formularza online.

źródło: fly4free.pl

Admin Zetolot.pl

Założyciel portalu Zetolot.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *