Szybsze i łatwiejsze zwroty za odwołany lot w Wizz Air! Zobacz szczegóły

Wizz Air ogłosił dzisiaj, że ma zamiar przyspieszyć zwroty za odwołane loty. Cały proces ma zostać zautomatyzowany, ale jest kilka szczegółów, na które trzeba zwrócić uwagę. 

Automatyzacja ma dotyczyć zwrotów 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach Wizz Air na konta Wizz Air dla klientów indywidualnych. Pieniądze będą do wykorzystania w ciągu dwóch lat. Pasażerowie, którzy nie zdecydują się na tę opcję, otrzymają 100% zwrotu kwoty za bilety na swoje konto.

Najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Ma to pozwolić usprawnić obsługę składanych codziennie anulowań (jest ich 100 razy więcej niż zwykle). Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanych lotach.

Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

Jak możemy przeczytać w oficjalnej informacji prasowej, Wizz Air prosi również o kontakt poprzez platformy samoobsługowe, o których informuje w wysyłanych e-mailach. Wszystko po to, by zminimalizować ruch w przeciążonych telecentrach. Przewoźnik przeprasza również za niedogodności związane z zakazem podróży i wynikające z niego anulacje oraz zapewnia, że rozpatrywanie reklamacji i zwrot środków są priorytetem. 

źródło: tanie-loty.com.pl

Admin Zetolot.pl

Założyciel portalu Zetolot.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *