Odpowiedź biura podróży na reklamację koszmarnych wakacji all inclusive tej Polki to „chyba żart”…

Pewnie już znasz historię Pani Agnieszki, która przeżyła koszmarne wakacje all inclusive. Pisaliśmy o tym. Zobacz: Ta Polka przeżyła najgorsze wakacje all inclusive na świecie! Nie czytaj, jeśli jesteś wrażliwy (zdjęcia). Artykuł wzbudził wielkie poruszenie. Żywa dyskusja spowodowała, że znalazły się również inne osoby, które mają podobne doświadczenia z tym biurem podróży, jak i takie, które z usług tegoż są zawsze zadowolone.

Nowe fakty i odpowiedź biura

Pani Agnieszka skontaktowała się z nami kolejny raz oburzona odpowiedzią biura. Wystosowała do organizatora wczasów pismo, w którym powołuje się na ustawę o usługach turystycznych. Dokładnie wymienia w nim również punkty wcześniej opisanej przez biuro oferty, które okazały się niezgodne z rzeczywistością. Reklamacja co prawda została rozpatrzona pozytywnie, ale…

Pani Agnieszka relacjonuje:

Biuro Itaka zaproponowało w ramach zadośćuczynienia za nieudane wakacje voucher 400 zł na wykorzystanie w ramach usług tegoż biura. Aktywny przez rok. A z tego co wiem, to i tak jedna z wyższych kwot. My płaciliśmy 2300 zł za osobę czyli 4600 zł i dostaliśmy 400 zł bon, czyli po 200 zł za osobę. Osoby, które płaciły po 1600 zł dostawały bony na ok 100 zł na osobę. To jest śmieszne. Chociaż oddaliby pieniądze w wysokości tych 80-90 procent kwoty, bo oferta była w większości niezgodna z rzeczywistością… A nie bon, którego i tak większość osób nie wykorzysta

Napisała do nas również Pani Sylwia, która także korzystała z tej oferty i przebywała w lipcu w tym samym hotelu. Złożyła reklamację. Dokument podpisał nawet rezydent na miejscu w Dar el Manara, następnie kobieta przesłała ją do biura. Odpowiedź biura była zaskoczeniem.

Pani Sylwia mówi:

Mój pobyt w hotelu trwał 14 dni. Za wakacje dla 4 osobowej rodziny zapłaciliśmy 11 000 zł. Biuro podróży Itaka zaoferowało nam voucher na 900 zł do wykorzystania oczywiście u nich. To jest kpina. Już nigdy nie skorzystam z usług tego biura. Dodatkowo cały czas jest na stronie uaktualnianej oferty informacja, że hotel jest po generalnym remoncie w 2017 roku i ani słowa o tym, że remont trwał nadal przez całe wakacje.

O komentarz w tej sprawie prosimy również drugą stronę sporu, czyli biuro podróży. Przedstawimy stanowisko tegoż, jak tylko dostaniemy odpowiedź.

źródło: tanie-loty.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *