Obciążyli konto klientki na 50 dol. Kazali usunąć negatywną recenzję

Motel Ocean View w Nowej Południowej Walii w Australii obciążył gościa kwotą 50 dol. (ok. 190 zł) za wystawianie negatywnej opinii. Serwis Booking.com ukarał właścicieli motelu i usunął go z listy obiektów.

Sharon Graham po wizycie w motelu Ocean View wystawiła mu ocenę 6/10. Argumentowała to faktem, że obiekt był dobrze zlokalizowany, jednak pokój, w którym nocowała był w jej opinii „nieco głośny”. Właściciele motelu obciążyli konto klientki na kwotę 50 dol. (ok. 190 zł), dodając informację iż kwota zostanie zwrócona, jeśli opinia zniknie z internetu. „Opłata zostanie zwrócona, jeśli usuniesz recenzję w ciągu 24 godzin. Jeśli nie, trafi do postępowania sądowego” – brzmiał komentarz do faktury.

Jak donosi „news.com.au” , Właściciele motelu postanowili obciążyć konto klientki, ponieważ uznali, że recenzja, którą wystawiła jest myląca, nierzetelna i nie odzwierciedla rzeczywistej jakości jej pobytu w obiekcie. Tłumaczyli się również wielotygodniowymi pożarami w Australii oraz tysiącami dolarów strat. Ich zdaniem jedna zła opinia jest w stanie drastycznie przyczynić się do spadku zainteresowania motelem.

Booking.com szybko podjął decyzję o usunięciu hotelu Ocean View z listy obiektów dostępnych w serwisie. Właściciele byli natomiast zmuszeni zamknąć tymczasowo motel w Nowej Południowej Walii po serii groźnych telefonów i fałszywych rezerwacji.

– Takie przypadki są wyjątkowo rzadkie, ale jeśli dowiemy się, że dostawca zakwaterowania próbował wywierać wpływ lub naciskać na klienta w celu usunięcia lub zmiany jego recenzji, natychmiast to sprawdzamy i możemy zawiesić nieruchomość na naszej platformie, podobnie jak zrobiliśmy to w tym przypadku – mówi w rozmowie z „Independent” rzecznik Booking.com

źródło: wp.pl

Admin Zetolot.pl

Założyciel portalu Zetolot.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *